A napi jócselekedetek
Aztán reggel lepasszoltam a szóban forgó "ételt" az aluljárós néninek. Nagyon megköszönte, meg amúgy is most volt a szülinapja.
Aztán lepasszoltam a reggeli kávét is a következő arányokban: 1% nekem, 90% az asztalnak, 5% a széknek, 3% a falnak, 1% a fehér pólónak (csak egy százalék, mégis ezért fogok a legjobban meglakolni).
Kétszer mentem körben az irodában, mire be tudtam jutni, és még csak 09:17 van...
11:20 Tűzriadó....
11:28 Kaja.hu-nak elküldve az észrevétel (téves riasztás volt, ha még a teám sem hűlt ki, vaaaagy nagyon átvertek)
Eat! (and pray for love)
A józan ítélőképesség segítségünkre lehet abban, hogy ráérezzünk, mikor, mit és mennyit kíván a szervezetünk. Persze ennek rég lőttek: ha a Benetton csontsovány reklámkapányai után ugyanolyan botsáskákkal reklámozza a márkát, mint amilyenek ellen ő maga is felszólalt, akkor nincs mit mondanunk. Egyre több helyen és formában lépnek fel a kóros soványság és az elhízás ellen, mégis 36-os és XS-es méretben reklámozzák a ruhákat, a vállfa testalkaton pedig köztudottan minden jól mutat.
Ehhez még hozzájön a felofogás, hogy fiatalon és karcsún vagy jó, addig érsz valamit, addig vagy értékes tagja a társadalomnak.
Valahogy nem találjuk az egyensúlyt: hogyan is igazodhatnánk el ebben a káoszban? Itthon az egészségesnek tartott étel jóval drágább, mint az egészségtelen. Van, aki esküszik a biora, mások nem hisznek benne.
Lehetetlen eligazodni: anticandida, light, paleolit, laktózmentes, vega. Minél jobban beleássa magát az ember, annál tanácstalanabb.
És végül kire merünk hallgatni? Kiről állítanánk biztosan, hogy jót akar nekünk, és sosem adna el semmilyen egészségre káros dolgot (profit reményében)?
Jómúltkor egy élelmiszerkutató és étkezési tanácsadó azt nyilatkozta: ha az összes pénzt, amit ételek és italok reklámozására fordítanak, mind az éhezőknek adnák, akkor megszűnne maga a fogalom is. Mondott még egy érdekeset: gondolkoztunk-e már azon, miért és hogyan adják el a vitaminokat? Mi szükségünk van arra? Nincs meg a táplálékunkban a megfelelő mennyiség - hangzanak a válasz. Vajon miért? Csak nem azért, hogy a vitaminkészítményeknek is legyen létjogosultságuk...?
Lo-gi-ka
- ha nyomod az ajtót és nem nyílik, húzni kell
- ha zúzod és nem nyílik, tolni kell
- ha rángatod, kurva mérgesek lesznek rád (mert tönkreteszed/zárva van)
- ha azt látod kiírva, hogy forró, akkor az
- ha kell hozzá pohár, akkor kell (markodba is belenyomja, de ha forró, akkor forró, lásd fent...)
- az "elfogyott"-nak egyetlen értelmezése van: nincs
- a mikró bármit megmelegít, amit beleteszel...kérdés, hogy akarod-e (ill hogy mások akarják-e)
- a lefolyó is elnyel akármit...egy darabig
- a hűtő nem fog szólni, hogy lejárt cuccok vannak benne (a cucc lehet, hogy egy idő múlva kinyúl és megkocogtatja a válladat..)
Frappáns cím helye
Ez meg a
- vicces
- szívhezszóló
- Zsüdis (50-50%)
blog helye :)
Megittam a kávét, - a reggelit-, és semmi hatása. Megittam a délit is, délután, és nem nyílik ki a szemem.
Villog a kurzor egy ideje, ihlet egy szál se. Mailek csekk, nyaralás csekk, ebéd csekk, utazási csekk csekk...
Ország tortája vadászat csekk. (fejben megsütve 20 alkalommal)
Céges arcok kibeszélése csekk, céges arcok rokonainak kifigurázása csekk....Mozi, TV-és színházműsor csekk, ismerősök ismerőseinek, exeinek alapértelmezett és egyéb albumai csekk....
További ötleteket várok a lojjeetekle@mail.com-ra....
Utolsó kommentek